Managementul calitatii
Anunturi licitații/achiziții
!!!AVERTIZĂRI/ATENŢIONĂRI
Control intern managerial
GHID COMPORTARE CUTREMUR
Impozite şi taxe locale
Protecția datelor cu caracter personal
 

 


 
Telefoane utile
Contacteaza-ne mai jos
 
 

   MONITORUL OFICIAL LOCAL

 
 

 Anunt nr.228 din 08.02.2021 de participare la licitaţie 

pentru INCHIRIERI spații/terenuri (domeniul PRIVAT )

 

Pentru a putea vizualiza documentele ataşate, trebuie să aveţi instalată 

o aplicaţie de vizualizare a fişierelor cu extensie pdf.

 

  Avand in vedere faptul ca temperaturile au favorizat  formarea turturilor Serviciul 

voluntar din cadrul Primariei municipiului Dorohoi solicita cetatenilor care locuiesc

 la etajele superioare  să îndepărteze aceste adevărate pericole în special acolo 

unde sunt magazine la parter iar cetatenii trec  pe sub streasina  blocului.

 Reamintim asociatiilor de proprietari si tuturor proprietarilor că au aceasta obligatie

 pentru  a nu pune în pericol siguranța cetatenilor.

 

 

 

      Începând de mâine, 8 februarie 2021, școlile și liceele din municipiul Dorohoi își vor relua cursurile în format fizic, începându-și activitatea, deocamdată, conform scenariului galben. Primarul municipiului Dorohoi, ing. Dorin Alexandrescu, împreună cu directorii de școli și cadrele didactice sunt alături de părinți și elevi în efortul comun de a preîntâmpina orice situație care ar pune în pericol desfășurarea cursurilor.

 

       Rugăm ca în continuare să respectăm cu toții măsurile impuse, astfel încât să existe un front comun care să acționeze împotriva pandemiei. În acest context, considerăm necesare aplicarea unor serii de măsuri-cheie care vin în sprijinul tuturor în efortul de a preveni și combate răspândirea epidemiei. Un rol important îl au aici și părinții care sunt încurajați să monitorizeze starea de sănătate a copiilor și să acționeze responsabil.

 

      Așadar, este imperios ca părinții să se implice activ în educația pentru igiena și sănătatea copiilor, astfel încât revenirea în școală să se facă în siguranță. Venim în sprijinul lor cu o serie de sfaturi utile care îi vor ajuta pe de o parte, să gestioneze cu bine perioada, iar pe de altă parte vor sprijini construirea unui parteneriat între școală, familie și comunitate: evaluați zilnic starea de sănătate a copilului înainte de a merge la şcoală; în cazul în care copilul prezintă simptome în timpul programului școlar, părintele se va prezenta imediat la unitatea şcolară pentru preluarea preşcolarului/elevului şi va contacta telefonic medicul de familie sau serviciile de urgenţă, după caz; discutaţi cu copilul despre cum acesta se poate proteja pe el, dar şi pe cei din jur împotriva infecţiei cu virusul SARS-CoV-2;explicaţi-i copilului că, deşi şcoala se redeschide, viaţa de zi cu zi nu va fi la fel ca înainte şi că trebuie să respecte măsurile de prevenire pentru evitarea răspândirii infecţiei; acordaţi atenţie stării mentale a copilului şi discutaţi cu el despre orice modificări ale stării lui emoţionale; învăţaţi-vă copilul cum să se spele pe mâini corespunzător şi vorbiţi cu acesta despre cum să respecte sfaturile generale cu privire la o igienă corespunzătoare şi la păstrarea distanţei; învăţaţi-vă copilul să se spele pe mâini: atunci când ajunge la şcoală, când se întoarce acasă, înainte şi după servirea mesei, înainte şi după utilizarea toaletei şi ori de câte ori este necesar; învăţaţi-vă copilul cum să poarte corect masca de protecţie şi explicaţi-i importanţa şi necesitatea purtării acesteia; sfătuiţi-vă copilul să nu consume în comun alimente sau băuturi şi să nu schimbe cu alţi elevi obiectele de folosinţă personală (telefoane, tablete, instrumente de scris, jucării etc.); nu oferiți alimente sau băuturi întregii grupe/clase la aniversări sau cu alte ocazii; curățați/dezinfectați zilnic acasă obiectele de uz frecvent ale copilului (telefon, tabletă, computer, mouse etc.); în situația în care copilul are febră, simptome respiratorii (tuse, dificultăți în respirație), diaree, vărsături, contactați telefonic medicul de familie sau serviciile de urgență, după caz, şi nu duceți copilul la școală; părinții/aparținătorii nu vor avea acces în curtea unității de învățământ şi nu vor putea însoți copiii în unitatea de învățământ, cu excepția cazurilor speciale, pentru care există aprobarea conducerii școlii; comunicați constant cu personalul școlii, telefonic sau prin mijloace electronice, în vederea identificării din timp a semnelor de îmbolnăvire şi a inițierii măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor în colectivitate.

 

      Părinții au obligația să anunțe unitatea de învăţământ cu privire la absenţa elevului în următoarele situaţii: elevul prezintă simptome specifice infectării cu virusul SARS-CoV-2; elevul a fost diagnosticat cu SARS-CoV-2; elevul este contact direct al unei persoane diagnosticate cu SARS-CoV-2 şi se află în carantină.

 

     Încheiem cu speranța că vom trece cu bine peste această perioadă și avem convingerea că implicându-ne și respectând cu toții normele de prevenire a răspândirii epidemiei de COVID 19 putem să limităm împreună efectele sale și să depășim cât mai curând această situație.


 

Ultima actualizare (Duminică, 07 Februarie 2021)

 

    Primăria Municipiului Dorohoi a început demersurile pentru modernizarea 

Bazei sportive de TIP 1, pe amplasamentul terenului de antrenament aferent 

Stadionului 1 Mai Dorohoi, de pe strada 1 Decembrie. Acest proiect se va 

contura în cel mai modern complex sportiv și de agrement din municipiul 

Dorohoi. Investiția reprezintă o alegere provocatoare dar plină de satisfacții, 

deoarece deținerea unui spațiu nou, în care oamenii să se poată bucura de 

activități recreative este bună atât pentru sănătatea cât și pentru starea de bine 

cetățenilor. Sportul are puterea de a transforma viețile!

   

     Investiția prevede realizarea unui teren de fotbal de 7140 mp, având suprafața 

de joc din gazon artificial și dotat cu două bănci de rezervă, porți de fotbal, 

catarge pentru drapele, o tribună cu 500 de locuri, tabelă de marcaj, împrejmuire, etc. 

   

      De asemenea pe lângă terenul de fotbal va mai fi amenajat și un teren 

multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis de 800 mp, având suprafața 

de joc din covor de tartan. Terenul va fi dotat cu două bănci de rezerve, iluminat 

nocturn, fileu de tenis cu stâlpi mobili, fileu de volei cu stâlpi mobili, panouri de 

baschet mobile complet echipate, porți de handbal, împrejmuire, etc.

 

       Investiția prevede și construirea unei zone administrative, a unor grupuri sanitare 

și vestiare, cu o suprafață de 520 mp, precum și o zonă de parcare, alei pietonale 

și spații verzi cu gazon și arbuști.

 

      Compania Națională de Investiții – Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și 

Administrației Publice a scos proiectul la licitație zilele trecute.

   

     Valoarea estimată a proiectului este de 5.034.378.34 lei, iar durata prevăzută 

este compusă din: 9 luni- execuție, 3 luni proiectare și o perioadă de garanție de 

bună execuție a lucrărilor de 36 de luni. 

Ultima actualizare (Joi, 04 Februarie 2021)

 

Ultima actualizare (Miercuri, 03 Februarie 2021)

 

Ultima actualizare (Miercuri, 03 Februarie 2021)

 

buton click RAPORTUL INFORMARII SI CONSULTARII PUBLICULUI privind PUZ Inființare ferma

reproductive suine, FNC pentru prepararea furajelor, put forat, bransamente, utilitati, drumuri

și împrejmuire în extravilan Dorohoi CF 56158 si 56159, jud. BOTOSANI

 

Pentru a putea vizualiza documentele ataşate, trebuie să aveţi instalată

o aplicaţie de vizualizare a fişierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Marţi, 02 Februarie 2021)

 

Va prezentam mai jos Ghidul solicitantului sintetizat in vederea desfasurarii unei campanii

de promovare a SM 6.1- Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri DIASPORA si volanta

cu informatii despre potentialii beneficiari, obligatiile acestora si sfaturi pentru obtinerea

sprijinului nerambursabil si va solicitam sprijinul pentru a-l distribui la nivelul primariei,

precum si catre potentialii beneficiari, tineri intorsi recent din diaspora, care au locuit

o perioada acolo sau care locuiesc/muncesc si doresc sa revina in tara.

 

Informatiile complete privind detaliile depunerii unui proiect prin aceasta submasura

puteti gasi si pe pagina oficiala de internet a Agentiei pentru Finantarea Investitiilor

Rurale, www.afir.info la sectiunea Investitii PNDR- SM6.1.

 

Informatii suplimentare puteti obtine si la adresa de email:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Pentru detalii, persoanele de contact sunt dl. Alin Dan Trifu si doamna Iuliana Diaconu,

dna. Adriana Magureanu, disponibili si la adresele de email: 

Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza  sau   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

precum si la numerele de telefon: 0335.860.280 si 0335.860.271.   

buton click ADRESA NR. 101/25.01.2021

 

buton click Ghid sintetic sM 6.1_18.01.2021 

 

buton click Volanta sM 6.1_18.01.2021 

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate,

trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

 

 

 

 

 

Ultima actualizare (Vineri, 29 Ianuarie 2021)

 

buton click Având în vedere incendiile datorate surselor de căldură și în

special a coșurilor de fum necurățate SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU

SITUAȚII DE URGENȚĂ recomandă cetățenilor să respecte și să ia unele

măsuri. 

 

 

Pentru a putea vizualiza documentele ataşate, trebuie să aveţi instalată

o aplicaţie de vizualizare a fişierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Miercuri, 27 Ianuarie 2021)

 

Primăria Municipiului Dorohoi invită operatorii economici interesați să depună 

ofertă pentru atribuirea contractului de achiziție publică: 

“Servicii culegere date primare in randul populatiei - studii pentru SIDU Servicii 

culegere date primare in randul populatiei - studii pentru PMUD, în cadrul proiectului  

PERFORMANȚĂ, TRANSPARENȚĂ ȘI EFICIENȚĂ ÎN SLUJBA CETĂȚEANULUI ÎN 

ADMINISTRAȚIA LOCALĂ DOROHOI”, cod proiect 136104, 

cod CPV 79311000-7 Servicii de studii.

 

 INVITAȚIE DE PARTICIPARE achiziție publică: 

“Servicii culegere date primare in randul populatiei - studii pentru SIDU Servicii 

culegere date primare in randul populatiei - studii pentru PMUD, în cadrul proiectului  

PERFORMANȚĂ, TRANSPARENȚĂ ȘI EFICIENȚĂ ÎN SLUJBA CETĂȚEANULUI ÎN 

ADMINISTRAȚIA LOCALĂ DOROHOI”, cod proiect 136104, 

cod CPV 79311000-7 Servicii de studii.

 

“Servicii culegere date primare in randul populatiei - studii pentru SIDU Servicii 

culegere date primare in randul populatiei - studii pentru PMUD, în cadrul proiectului  

PERFORMANȚĂ, TRANSPARENȚĂ ȘI EFICIENȚĂ ÎN SLUJBA CETĂȚEANULUI ÎN 

ADMINISTRAȚIA LOCALĂ DOROHOI”, cod proiect 136104, 

cod CPV 79311000-7 Servicii de studii.

 
  

Pentru a putea vizualiza documentele ataşate, trebuie să aveţi instalată 

o aplicaţie de vizualizare a fişierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Marţi, 26 Ianuarie 2021)

 
Casa Municipală de Cultură
Descarcare formulare
Jurisprudența CEDO
SOLVIT- soluții la problemele legate de drepturile dvs europene
Protectia datelor cu caracter personal
Căutare
F.R.D.S. Proiect - Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor
Oferte vânzare teren
Proiect transfrontalier Dorohoi-Edinet-Briceni