Managementul calitatii
Anunturi licitații/achiziții
!!!AVERTIZĂRI/ATENŢIONĂRI
Control intern managerial
GHID COMPORTARE CUTREMUR
Consiliul Local
Protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal
 

 

Atenție! Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii aici

Monitorul Oficial Local

         

 

 

            PRIMĂRIA MUNICIPIULUI DOROHOI, cu sediul în municipiul Dorohoi, 

str. Grigore Ghica, nr. 34, jud. Botoșani, solicită închirierea unui spațiu într-o

clădire de birouri, dotată cu mobilier și utilități necesar pentru asigurarea 

funcționării în condiții corespunzătoare a Direcției Taxe și Impozite locale.

          -  Imobilul să se afle într-o locație ultracentrală

          - Suprafața utilă totală închiriabilă va fi de minim 300 mp

           - Să asigure un standard locativ corespunzător spațiului de birouri, conform 

specificațiilor caetului de sarcini.

        Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în prealabil condiţiile generale 

şi particulare care guvernează această procedură de închiriere, ca singura bază 

a acestei proceduri, indiferent care sunt condiţiile proprii de închiriere ale ofertantului. 

       Ofertanţii au obligaţia de a analiza cu atenţie documentaţia  şi de a pregăti oferta

conform tuturor instrucţiunilor, formularelor, prevederilor contractuale şi specificaţiilor 

tehnice conţinute în această documentaţie. 

     Nu se va ţine seama de nicio exprimare a unei rezerve în ofertă cu privire la

 documentaţie. 

     Niciun cost suportat de operatorul economic pentru pregătirea şi depunerea ofertei

 nu va fi rambursat. 

    Toate aceste costuri vor fi suportate de către operatorul economic ofertant, indiferent 

de rezultatul procedurii.

   Condițiile și solicitările se regăsesc în caietul de sarcini, care poate fi consultat la 

sediul Direcției Taxe și Impozite locale, din str. A.I.Cuza, nr. 23.

 

buton clickAnunţ nr. 10083 09072019 selectie dosare concurs ocupare post contractual

vacant de conducere de Director Executiv la Direcția administrația piețelor și a oborului 

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate,

trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

 

Stimați dorohoieni,

 

Cu toții ne dorim să traim într-un oraș curat și civilizat. De accea vă adresez invitația

de a vă implica activ la procesul de colectare a deșeurilor din municipiul nostru prin 

realizarea unei colectări selective a deșeurilor, având în vedere și faptul că de la 1 iulie 

această cerință este prevăzută și prin lege. Acest fapt va conduce la beneficii pentru 

mediul înconjurător dar și la protejarea resurselor naturale prin creșterea gradului de 

reciclare a deșeurilor și optimizarea prelucrării deșeurilor în stația de sortare. În absența 

colectării selective multe materiale reciclabile şi utile sunt depozitate împreună cu cele 

nereciclabile, fiind amestecate şi contaminate din punct de vedere chimic şi biologic, 

recuperarea lor fiind dificilă.

Ca urmare adresez rugămintea cetățenilor din municipiul Dorohoi să colecteze selectiv 

deșeurile contribuind astfel la creștertea reciclarea și valorificarea deșeurilor, întrucât 

cantitatea de deşeuri care ajung la reciclare se bazează în principal pe deşeurile care

 se colectează selectiv la sursă. 
 

    Dorin Alexandrescu,

Primar al Municipiului Dorohoi

 

Anunt important!

 

În atenția cetățenilor, 

De la data de 1 iulie legislația prevede colectarea selectivă a deșeurilor.

În cartierele de blocuri - la punctele de colectare din zonele de blocuri deșeurile vor fi colectate 

în pubelele special destinate, pe categorii de deșeuri. 

La gospodăriile individuale (case) colectarea deșeurilor se face separat: gunoiul menajer va fi 

colectat separat de fracția uscată (PET-uri, sticlă, cartoane, metal). Fracția uscată va fi pusă 

separat în saci de plastic sau pubele. 

Atenționăm cetățenii că operatorul de salubrizare nu va ridica deșeurile amestecate.

În cazul gospodăriilor individuale (case), zilele de colectare sunt: luni și vineri - gunoi menajer, 

miercuri - fractia uscată (PET-uri, sticlă, cartoane, metal).

Este interzisă abandonarea deșeurilor și depozitarea acestora în afara spațiilor special amenajate, 

conform Legii nr. 211/2011.

 

Ultima actualizare (Vineri, 05 Iulie 2019)

 

buton clickAnunţ nr. 10645 28062019 concurs ocupare post consilier

la Direcția Taxe și Impozite locale

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate,

trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Joi, 04 Iulie 2019)

 

 

          Având în vedere necesitatea incheierii contractelor de concesiune 

   pentru locurile de înhumare din Cimitirul ETERNITATEA, în scopul

 unei mai bune gestionări a acestei activități, precum și pentru a clarifica

 unele aspecte și dezinformări, Primăria municipiului Dorohoi face

 următoarele precizări:

 

- începând cu data de 01 iulie 2019, toți cetățenii care au depus sau

 urmează să depună documente pentru încheierea contractelor de

 concesiune a locurilor de înhumare se vor adresa la Direcția Patrimoniu 

din cadrul Primăriei Dorohoi;

- Direcția Patrimoniu funcționează în sediul Primăriei municipiului Dorohoi,

 din str. Gr. Ghica nr.34;

- pentru soluționarea oricărei solicitări referitoare la concesionarea locurilor 

de înhumare cetățenii se vor adresa d-lui. Corolea Daniel, directorul Direcției 

Patrimoniu și d-lui. Ciurciun Cornel, salariat în cadrul acestei entități;

- programul de lucru este de luni până joi de la orele 8,00 - 16,30 și vineri

 de la orele 8,00 la orele 14,00;

- pentru înmormântări, cetățenii se vor putea adresa și în zilele de sâmbătă 

și duminică d-lui. Ciurciun Cornel.

 

De asemenea, ținem să dezmințim informațiile potrivit cărora, neîncheierea 

contractelor de concesiune până la data de 01 august 2019 va avea drept 

consecință deshumarea rămășițelor pământești ale celor înmormântați.

 

Totodată, aducem la cunoștință publică și faptul că în prezent se elaborează 

un nou Regulament de organizare și funcționare a Cimitirului ETERNITATEA, 

care va fi supus dezbaterii publice, ocazie cu care toți cetățenii interesați sunt

 invitați să depună sugestii de îmbunătățire a acestui act normativ.

Ultima actualizare (Sâmbătă, 29 Iunie 2019)

 

 

ADUCEM LA CUNOȘTINȚA PERSOANELOR FIZICE ȘI 

PERSOANELOR FIZICE AUTORIZATE, CARE DATOREAZĂ 

IMPOZITE ȘI TAXE LA BUGETUL LOCAL AL MUNICIPIULUI 

DOROHOI, CĂ ÎNCEPÂND CU DATA DE 21.06.2019 POT 

FACE PLATA ACESTOR CREANȚE ȘI ONLINE, 

PRIN ghiseul.ro – Sistemul Național Electronic de Plată online (SNEP).

Obținere credențial contribuabil:

-solicitare pe www.ghiseul.ro sau

-cerere la sediul Direcției de impozite și taxe locale 

Dorohoi - compartimentul IT

Ultima actualizare (Luni, 24 Iunie 2019)

 

buton clickAnunţ nr. 10083 20062019 concurs ocupare post contractual vacant

de conducere de director la Direcția administrația piețelor și a oborului 

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate,

trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Marţi, 25 Iunie 2019)

 

 

 

ANUNT PROGRAM ANGAJARE TINERI IN AGRICULTURA, ACVACULTURA SI INDUSTRIE 2019

Ultima actualizare (Joi, 20 Iunie 2019)

 

Schema de granturi - BUSINESS START DOROHOI 2019

 

Apelul 2

 

TERMEN DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR

IN CADRUL APELULUI NR. 2:  19 IULIE 2019

 

 

Prezentul ghid prezinta conditiile de desfasurare a Concursului de Planuri de Afaceri Business Start Dorohoi  organizat de parteneriatul format din MUNICIPIUL DOROHOI , in calitate de beneficiar al fiinanţării nerambursabile ”Dezvoltare Locală Integrată (DLI 3600) în comunitățile marginalizate” si Fundatia Corona Iasi.

Concursul este organizat in cadrul proiectului „Comunitatea marginalizata Plevna-Dorohoi – program integrat de măsuri de interventie (CMP-Dh)”, finantat din Fondul Social European, Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea sociala si combaterea sărăciei, Prioritatea de investiții: 9.ii. Integrarea socio-economica a comunitatilor marginalizate.

Obiectivele prezentei scheme de minimis:

Obiectivul prezentei scheme îl constitue sprijinul pentru accesul şi/sau mentinerea pe piaţa muncii, precum şi pentru participarea la programe de ucenicie şi stagii a persoanelor din cadrul comunităţilor marginalizate, prin subvenţionarea locurilor de muncă/de ucenicie/de stagiu, şi sprijinul pentru susţinerea antreprenoriatului în cadrul comunităţilor marginalizate, inclusiv a ocupării pe cont propriu, în vederea creării de noi locuri de muncă, prin acordarea de micro-granturi.

Valoarea prezentului apel de finantare planuri de afacere  este de  1.136.200,00 lei. In prezentul apel de proiecte se vor finanta 10 planuri de afaceri.

 

Prezentul apel de proiece este destinat absolventilor cursului Competente comune mai multor ocupatii - competente antreprenorialecare indeplinesc conditiile de eligibilitate din  Grupa 1, Grupa 2 , Grupa 3 si Grupa 4. 

 

Data depunere proiecte: data publicarii prezentului Ghid – 19 iulie 2019

 

Document   /  Descarcă de  aici

 

buton click Descarcare toate documentele arhivate 

 

Ultima actualizare (Joi, 27 Iunie 2019)

 

 

 

buton click https://sgg.gov.ro/new/guvernare-transparenta-deschisa-si-participativa-standardizare-armonizare-dialog-imbunatatit-cod-sipoca-35

 

 

 

buton click MANUAL DE BUNE PRACTICI PENTRU PROMOVAREA

ABORDĂRII PRO-ACTIVE A PRINCIPIILOR GUVERNĂRII TRANSPARENTE,

DESCHISE ȘI PARTICIPATIVE   

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate, trebuie sa aveti

instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

buton click MANUAL DE BUNE PRACTICI PENTRU PROMOVAREA

ABORDĂRII PRO-ACTIVE A PRINCIPIILOR GUVERNĂRII TRANSPARENTE,

DESCHISE ȘI PARTICIPATIVE   

 

Pentru a putea vizualiza documentele atasate, trebuie sa aveti

instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie doc

Ultima actualizare (Joi, 13 Iunie 2019)

 
Căutare
“Cross-border Environmentally Friendly Transport Development” ("Dezvoltarea transfrontaliera a transportului prietenos mediului"), cod: 1HARD/3.1/11
Jurisprudența CEDO
SOLVIT- soluții la problemele legate de drepturile dvs europene
Protectia datelor cu caracter personal
MONITORUL OFICIAL LOCAL
F.R.D.S. Proiect - Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor
Oferte vânzare teren
Proiect transfrontalier Dorohoi-Edinet-Briceni
CONECT – Catalogul Organizațiilor Neguvernamentale pentru Evidență, Consultare și Transparență