- HOTĂRÂRI ALE COMITETULUI LOCAL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL MUNICIPIULUI DOROHOI
- Fişa serviciului
- Componenta serviciului voluntar
- Registru istoric
- Multimedia din timpul activităţii
- Dotări
- Proiect "Vreau să fiu voluntar"
- Contact S.V.S.U. Dorohoi
- Reguli şi măsuri specifice de apărare împotriva incendiilor corelate cu nivelul şi natura riscurilor locale
- PLANURI
- Semnificatii semnale alarmare
- MASURI DE PREVENIRE PENTRU PERIOADELE CANICULARE
- Dispozitie privind eliberarea Permisului de lucru cu foc
- Hotărâre privind instituirea Regulilor și masurilor privind utilizarea focului deschis si a fumatului
- Plan masuri aprobat prin Hotărârea nr. 100 din 07.11.2020 a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Botoșani
- Anunțuri/Informări
- Prezentare proiect POCA CP 15 SMIS 152231 Creșterea transparenței, eticii și integrității la nivelul Municipiului Dorohoi
- Anunțuri participare
- Anunțuri participare
- Anunț participare 18.03.2022
- Anunt participare achiziționare servicii de certificare ISO 37001
- Anunț participare achiziționare Servicii de elaborare platforma web anticoruptie
- Publicitate proiect - Articole presă POCA SMIS 152231
- Politica anti-mită a Municipiului Dorohoi
- Comunicat de presa 17022022
- Comunicat de presă 30052022
- Comunicat de presă 11102022
- Componenţa Consiliului Local Dorohoi - mandatul 2024-2028
- Regulament de organizare si functionare CL
- Convocator ședințe C.L. 2025
- Convocator sedinte C.L. 2024
- Convocator sedinte C.L. 2023
- Convocator sedinte C.L. 2022
- Convocator sedinte C.L. 2021
- Convocator ședinte C.L. 2020
- Convocator sedinte C.L. 2019
- Convocator sedinte C.L. 2018
- Convocator sedinte C.L. 2017
- Convocator sedinte C.L. 2016
- Convocator sedinte C.L. 2015
- Convocator şedinţe C.L. 2014
- Convocator sedinte C.L. 2013
- Convocator sedinte C.L. 2012
- Convocator şedinţe C.L. 2011
- Hotărâri ale C.L. 2025
- Hotărâri ale C.L. 2024
- Hotărâri ale C.L. 2023
- Hotărâri ale C.L. 2022
- Hotărâri ale C.L. 2021
- Hotărâri ale C.L. 2020
- Hotărâri ale C.L. 2019
- Hotărâri ale C.L. 2018
- Hotărâri ale C.L. 2017
- Hotărâri ale C.L. 2016
- Horărâri ale C.L. 2015
- Hotărâri ale C.L. 2014
- Hotărâri ale C.L. 2013
- Hotărâri ale C.L. 2012
- Hotărâri ale C.L. 2011
- Proiecte HCL 2025
- Proiecte HCL 2024
- Proiecte HCL 2023
- Proiecte HCL 2021
- Proiecte HCL 2022
- Proiecte HCL 2020
- Proiecte HCL 2019
- Proiecte HCL 2018
- Proiecte HCL 2017
- Proiecte HCL 2015
- Proiecte HCL 2016
- Proiecte HCL 2014
- Proiecte HCL 2013
- Proiecte HCL 2012
- Proiecte HCL 2011
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2025
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2024
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2023
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2022
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2021
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2020
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2019
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2018
- Procese verbale sedinte Consiliul Local 2010 -2017
- Minute sedințe Consiliul Local
- Rapoarte de activitate consilieri locali
- Rapoarte activitate comisii specialitate
- Conturi Impozite si Taxe locale
- INFORMATII, FORMULARE
- lista debitorilor persoane fizice şi juridice care înregistrează obligaţii fiscale restante
- Anunţ emitere acte administrative fiscale
- CONT UNIC conform ORDIN nr. 7166/2017
- Hotarari ale Consiliului Local
- IMPOZITE SI TAXE LOCALE 2023
- Hotarari ale Consiliului Local 2024, 2025
- PARC FOTOVOLTAIC
- Comunicate de presa
ELIBERAREA PRIMULUI ACT DE IDENTITATE DUPĂ ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI
2.ELIBERAREA PRIMULUI ACT DE IDENTITATE DUPĂ ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI
În situaţia în care eliberarea primului act de identitate este solicitată după împlinirea vârstei de 18 ani sunt necesare următoarele documente:
Cererea pentru eliberarea actului de identitate reprezintă un formular tip (de la ghişeu) şi se semnează de solicitant în prezenţa lucrătorului Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.
1. certificat de naştere în original şi copie;
2. declaraţia unuia dintre părinţi ori a unei terţe persoane, din care să rezulte faptul că identitatea declarată în cererea de eliberare a actului de identitate, coroborată cu imaginea preluată ori cu fotografia ataşată cererii, aparţine solicitantului;
3. documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu în original şi copie (sau extras de carte funciară emis cu cel mult 30 zile înainte de data depunerii cererii);
4. chitanţa de 7 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate achitată la Direcţia Impozite şi Taxe Locale Dorohoi sau on-line pe www.ghişeul.ro caz în care se va lista şi anexa dovada plăţii.
Precizări:
1. Declaraţia se dă în prezenţa personalului S.P.C.L.E.P. ori,după caz, al celui consular care primeşte cererea de eliberare a actului de identitate;
2. Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este necesară prezenţa găzduitorului (proprietarul spaţiului de locuit) care va prezenta actul de proprietate (original şi copie) şi actul de identitate;
3. În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a persoanelor din România, declaraţia de primire în spaţiu poate fi consemnată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul, pentru mediul rural (în situaţia în care proprietarul imobilului este persoană nedeplasabilă).
- Solicitare informații.Legislație
- Buletinul informativ (Legea nr.544/2001)
- Date contact solicitare informatii de interes public
- Planuri urbanistice/amenajarea teritoriului
- PLAN URBANISTIC GENERAL MUNICIPIUL DOROHOI
- Planul urbanistic al zonei centrale al Municipiului Dorohoi
- REGISTRUL UNIC AL TRANSPARENȚEI INTERESELOR (RUTI)
- Registrului local al Spațiilor verzi din intravilanul Municipiului Dorohoi
- Lista proiectelor - Municipiul Dorohoi
- Lista documentelor de interes public
- Achiziții publice
- GHID INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI
- LISTA SETURI DE DATE
- NOTIFICARE ADUNĂRI PUBLICE
- PARCĂRI
- ANUNȚURI ACHIZIȚII PUBLICE
- Anunțuri licitații inchirieri, concesiuni
- Ghidului autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
- “Cross-border Environmentally Friendly Transport Development” ("Dezvoltarea transfrontaliera a transportului prietenos mediului"), cod: 1HARD/3.1/11
- Anunț achiziție 40 biciclete în cadrul proiectului “Cross-border Environmentally Friendly Transport Development” ("Dezvoltarea transfrontaliera a transportului prietenos mediului"), cod: 1HARD/3.1/11
- Achiziţionare servicii pentru evenimente
- Anunt publicitar nr. 180 din 15.11.2022 ”Furnizare materiale publicitare aferente acțiunilor de cominicare și vizibilitate”
- Anunț publicitar nr R85/195 din 29.11.2022
- Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Municipiului Dorohoi, pentru perioada 2021-2027
- Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Municipiului Dorohoi - 2021 - 2027
- Strategia de Dezvoltare Durabilă a Municipiului Dorohoi - Orizont de timp 2023 - ACTUALIZATĂ 12.05.2021
- Strategia de Dezvoltare Durabilă a Municipiului Dorohoi - Orizont de timp 2023 - ACTUALIZATĂ
- Strategia de Dezvoltare Durabilă a Municipiului Dorohoi - Orizont de timp 2023
- Anunț consultare publică
- Anunţ nr. 746 17012020 selectie partener POCA CP13/2019
- Proces verbal selectie partener POCA CP13/2019
- Anunt selectie partener POCA CP13/2019
- ACHIZIȚII PROIECT POCA PERFORMANȚĂ, TRANSPARENȚĂ ȘI EFICIENȚĂ ÎN SLUJBA CETĂȚEANULUI ÎN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ DOROHOI”, cod proiect 136104
- Strategia Integrată de Dezvoltare Urbana 2021- 2027
- Planul de Mobilitate Urbana Durabilă 2021- 2027
- Comunicat de presă finalizarea proiectului: Comunitate marginalizată Plevnă - Dorohoi.
- Rezultat final selectie competiția de planuri de afaceri Business Start Dorohoi, apel 3, 2019
- Ghidul solicitantului Schema de granturi - BUSINESS START DOROHOI 2019 Apel 3
- Rezultat final selectie competiția de planuri de afaceri Business Start Dorohoi, apel 2, 2019
- Rezultat selectie competiția de planuri de afaceri Business Start Dorohoi, apel 2, 2019
- Corrigendum nr. 1 la Ghidul solicitantului Apelul 2
- Rezultat selectie competiția de planuri de afaceri Business Start Dorohoi, apel 1, 2019
- Ghidul solicitantului Schema de granturi - BUSINESS START DOROHOI 2019 Apel 2
- Ghid solicitant - Schema de granturi - BUSINESS START DOROHOI 2019
- facebook - Proiect Comunitatea marginalizata Plevna-Dorohoi
- Beneficii proiect POCU 4.2
- Comunicat de presa lansare proiect
- Prezentare proiect POCU 4.2
- Dezbatere publica - Schema de granturi - BUSINESS START DOROHOI 2018
- Erata Nr. 1 Ghid solicitant Apel 2 POCU
- Regulament privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică în municipiul Dorohoi
- modificarea Regulamentului privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică în municipiul Dorohoi, aprobat prin HCL nr. 179 25.08.2011
- Regulament pentru stabilirea programului de funcţionare a unităţilor comerciale de alimentaţiei publică precum şi a celor destinate recreerii şi divertismentului care îşi desfăşoară activitatea pe raza municipiului Dorohoi
- Regulament de aplicare a taxei locale speciale de salubrizare pentru utilizatorii persoane fizice, care nu au încheiat contract de colectare, transport, depozitare şi eliminare finală a gunoiului menajer.
- Regulamentul de administrare a parcărilor publice şi măsuri referitoare la oprirea, staţionarea şi parcarea neregulamentară pe domeniul public şi privat al municipiului Dorohoi
- Regulamentul de aplicare a taxei speciale de salubrizare pentru utilizatorii persoane fizice și persoane juridice din Municipiul Dorohoi în anul 2019
- Regulamentul de Organizare si Functionare al cimitirelor umane apartinand domeniului public al Municipiului Dorohoi si aflate in administrarea Consiliului Local al Municipiului Dorohoi
- REGULAMENTUL privind stabilirea conditiilor de eliberare a avizelor/autorizatiilor de interventie/spargere a strazilor, trotuarelor si a zonelor verzi, urmarirea si receptia lucrarilor de interventie la retelele edilitare de utilitati publice,