Managementul calitatii
Anunturi licitații/achiziții
!!!AVERTIZĂRI/ATENŢIONĂRI
Control intern managerial
GHID COMPORTARE CUTREMUR
Consiliul Local

 

 

RAPORT DE EVALUARE

 A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2009

 

 

INDICATORI

cod

RĂSPUNS

A. Comunicarea din oficiu a anumitor categorii de informaţii

1.Instituţia dumneavoastră a elaborat şi publicat informaţiile de interes public, din oficiu, potrivit art. 5 din lege, în anul 2009 ?

A1

DA

NU

 X

 

2. Lista a fost făcută publică prin:

 

a. Afişare la sediul instituţiei

A2_1

X

 

b. Monitorul Oficial al României

A2_2

-

 

c. Mass-media

A2_3

X

 

d. Publicaţiile proprii

A2_4

-

 

e. Pagina de Internet proprie

A2_5

X

 

3. Instituţia d-voastră a organizat un punct de informare – documentare, potrivit art. 5 , paragraful 4, litera b din Legea 544/2001 şi art. 8, paragraful 1 din Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 ?

A3

DA

NU

X

 

4. Numărul de vizitatori (estimativ) ai punctelor de informare – documentare în anul 2009

A4

 

150

B. Solicitări de informaţii de interes public, înregistrate

1. Numărul total de solicitări înregistrate în 2009, departajat pe domenii de interes:

(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii)

a.Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc)

B1_1

4

b. Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

B1_2

-

c. Acte normative, reglementări

B1_3

1

d. Activitatea liderilor instituţiei

B1_4

-

 

e. Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544

B1_5

1

 

f. Altele (se precizează care)

B1_6

-

 

2. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2009, departajat după modalitatea de soluţionare a acestora:

a. Numărul de solicitări înregistrate rezolvate favorabil

B2_1

6

b. Solicitări înregistrate redirecţionate către soluţionare altor instituţii:

B2_2

-

c. Numărul de solicitări înregistrate respinse, din motivul:

a) informaţii exceptate

B2_3

-

b) informatii inexistente

B2_4

-

c) fără motiv

B2_5

-

d) alte motivaţii (care ?)

B2_6

-

d. Numărul de solicitări înregistrate respinse, departajat pe domenii de interes:

a) utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc)

B2_7

-

b) modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice

B2_8

-

c) acte normative, reglementări

B2_9

                           -    

d) activitatea liderilor instituţiei

B2_10

-

e) informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544

B2_11

                           -    

f) altele (se precizează care)

B2_12

-

3. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2009, departajat după tipul solicitantului informaţiilor:

(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii)

a. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane fizice

B3_1

2

b. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane juridice

B3_2

4

4. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2009, departajat după modalitatea de adresare a solicitării:

(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii)

a. pe suport de hârtie

B4_1

3

b. pe suport electronic

B4_2

3

 

c. verbal

B4_3

-

 

C. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă

1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiilor publice în anul 2009, în baza Legii nr.544/2001

a. rezolvate favorabil reclamantului

C1_1

-

b. respinse

C1_2

-

 

c. în curs de soluţionare

C1_3

-

 

2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiilor publice în anul 2009 în baza Legii nr.544/2001

a. rezolvate favorabil reclamantului

C2_1

0

b. rezolvate în favoarea instituţiei

C2_2

2

c. pe rol

C2_3

1

 

D. Costuri

1. Costurile totale de funcţionare ale compartimentului (sau persoanelor) însărcinate cu informarea şi relaţiile publice (consumabile) în anul 2009

D1

-

2. Suma încasată în anul 2009 de instituţie pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public furnizate

D2

-

 

 

              Primar,                                                      Întocmit,

ing. Dorin Alexandrescu                          Ciprian Dohotariu

                                                                        Gabriel Velniceriu

     

Ultima actualizare (Marţi, 16 Februarie 2010)

 
Căutare
“Cross-border Environmentally Friendly Transport Development” ("Dezvoltarea transfrontaliera a transportului prietenos mediului"), cod: 1HARD/3.1/11
Jurisprudența CEDO
SOLVIT- soluții la problemele legate de drepturile dvs europene
Protectia datelor cu caracter personal
MONITORUL OFICIAL LOCAL
F.R.D.S. Proiect - Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor
Oferte vânzare teren
Proiect transfrontalier Dorohoi-Edinet-Briceni
CONECT – Catalogul Organizațiilor Neguvernamentale pentru Evidență, Consultare și Transparență