Managementul calitatii
Anunturi licitații/achiziții
!!!AVERTIZĂRI/ATENŢIONĂRI
Control intern managerial
GHID COMPORTARE CUTREMUR
Consiliul Local
Protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal
 

 

Atenție! Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii aici

Monitorul Oficial Local

         

 

 

buton_click Raport nr. 11 03022023 privind PUD -EXTINDERE SPATIU SCOLAR si IMPREJMUIRE IN CADRUL PARCELEI DE TEREN INSCRISA IN CF 58231, strada GRIGORE GHICA nr.49

Ultima actualizare (Vineri, 03 Februarie 2023)

 

buton_click Raport nr. 11991 03022023 privind PUD -DESFIINTARE LOCUINTA EXISTENTA si CONSTRUIRE LOCUINTA P+M, PE TERENUL SITUAT IN MUNICIPIUL DOROHOI , str. DUMBRAVA ROSIE NR.194, CF 56922

 

 

Primăria Municipiului Dorohoi, prin domnul primar ing. Dorin Alexandrescu a semnat, la Bucureşti, cu Cseke Attila, ministrul dezvoltării, și în prezența ministrului muncii, Marius Budăi, patru noi contracte de finanţare pentru investiţii care însumează o valoare de 40,8 milioane lei.

 

În acest sens., U.A.T. Municipiul Dorohoi a accesat fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență pentru investiţia „Dezvoltarea unui sistem informaţional inteligent (ITS) pentru transport public local (e-ticketing) în Municipiul Dorohoi”, în cadrul căruia se vor monta semafoare în minim patru intersecții, sisteme de avertizare privind adaptarea vitezei (minim 4 bucăţi), sisteme de cântărire în mișcare (minim 2 bucăţi), se vor achiziţiona automate electronice (parcometre) și software pentru plată în parcările cu plată din Municipiul Dorohoi (minim 8 parcometre).

Ultima actualizare (Joi, 02 Februarie 2023)

Citeşte mai mult... »

 

 

Producătorii și comercianții de băuturi trebuie să se înregistreze în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR) până pe 28 februarie

 

Înregistrarea este obligatorie și se face pe site-ul administratorului SGR, www.returosgr.ro

 

 

Producătorii, importatorii și comercianții de băuturi au obligația legală să se înregistreze până pe data de 28 februarie 2023 în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare. Toate societățile comerciale din România care au calitatea de producători, importatori sau  comercianți de produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, în ambalaje de unică folosință din plastic, aluminiu sau sticlă, cu dimensiuni între 0,1 l și 3 litri, precum și companiile din industria ospitalității ce comercializează aceste produse trebuie să se înregistreze online pe site-ul www.returosgr.roal administratorului SGR, conform Hotărârii de Guvern nr. 1074/2021.

Procedura de înregistrare este una simplă

  • Se va crea un cont de utilizator, introducând datele de identificare ale companiei și datele de contact ale persoanei desemnate în relația cu administratorul SGR.
  • După activarea contului, persoana desemnată în relația cu administratorul SGR va completa toate informațiile solicitate, în conformitate cu prevederile legale.
  • După introducerea acestor date, se va genera Formularul Standard de Înregistrare în SGR - completat automat cu datele deja introduse. Formularul trebuie semnat de către reprezentantul legal, folosind o semnătură electronică simplă sau calificată, tot prin intermediul portalului RetuRO.

Ultima actualizare (Joi, 02 Februarie 2023)

Citeşte mai mult... »

 

Având în vedere Legea 368/2022 - Legea Bugetului de Stat pentru anul 2023 și

prevederile art. 39 alin.3 din Legea 273/2006 - Legea Finantelor publice locale, 

U.A.T Municipiul Dorohoi, supune spre informare Proiectul de buget pentru anul 2023

și Lista de investiții.

Eventualele sugestii vor fi înaintate până în data de 02.02.2023.

 

buton clickProiect de bugetul pentru anul 2023 și Lista de investiții

 

 

Obs: Pentru a putea vizualiza documentele atasate,

trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.

Ultima actualizare (Joi, 26 Ianuarie 2023)

 

buton clickProiect de hotărâre privind modificarea prevederilor art. 5 din HCL nr. 46 25.02.2008

în sensul ajustării tarifelor pentru servicii de transport public local de persoane,

bunurii sau mărfuri în regim de taxi

 

buton clickProiect de hotrâre privind stabilirea taxelor ce se vor încasa la Casa Municipal de Cultură,

Cinematograful Melodia și Sala Teatrului pe parcursul anului 2023

Ultima actualizare (Joi, 26 Ianuarie 2023)

 

             

 

 

Conform Ordonanței de Guvern nr. 28/2008, toate persoanele fizice și juridice

care dețin în proprietate și exploatează terenuri agricole pe raza UAT Dorohoi

au obligația ca să depună declarațiile la Primăria Municipiului Dorohoi - Registrul agricol.

 

 

 

-5 ianuarie - ultima zi lucrătoare a lunii februarie, date privind membrii gospodăriei, teren aflat în proprietate, teren utilizat, clădiri cu destinație de locuință, construcții anexă, mijloace de transport, utilaje, instalații agricole și efective de animale la începutul fiecărui an și modificările din anul precedent; 

-01 mai - ultima zi lucrătoare a lunii mai, modul de folosință a terenurilor, suprafetele cultivate și numărul pomilor fructiferi pentru anul agricol respectiv;

În cazul în care au intervenit modificări în proprietate, în termen de 30  zile de la apariția modificări. 

 

   

Puteți descărca formularul aici 

                                                           DECLARAȚIE REGISTRUL AGRICOL    

 

 

 

 

Primăria Municipiului Dorohoi, prin domnul primar ing. Dorin Alexandrescu a semnat, la Bucureşti, un nou contract de finanţare pentru renovarea energetică moderată a unor clădiri rezidenţiale multifamiliale.

Proiectul „Lucrări de intervenție în vederea creșterii performanței energetice a clădirilor rezidențiale multifamiliale din Municipiul Dorohoi pr. 2” a fost depus în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/1/A.3.1/1, Componenta C5 - Valul Renovării, Axa 1 - schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri rezidențiale multifamiliale, Operațiunea A.3: renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidențiale multifamiliale.

Prin intermediul componentei C5 - „Valul Renovăriiˮse va urmări îmbunătățirea fondului construit printr-o abordare integrată a eficienței energetice, a consolidării seismice, a reducerii riscului la incendiu și a tranziției către clădiri verzi și inteligente, conferind respectul cuvenit pentru estetica și calitatea arhitecturală a acestuia.

Totalul fondurilor atrase pentru creşterea performanței energetice a clădirilor rezidențiale multifamiliale este de 20,050,478.85 lei cu T.V.A., iar perioada de implementare a activităților proiectelor nu va depăși 30 iunie 2026.

Ultima actualizare (Marţi, 17 Ianuarie 2023)

 

A fost aprobat proiectul „Creșterea capacității de asistență medicală a Ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi”, depus de U.A.T. Municipiul Dorohoi în parteneriat cu Spitalul Municipal Dorohoi, în cadrul Planului Național de Redresare şi Reziliență - Componenta C12 – Sănătate,  Investiția 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești - I1.3 Unități de asistență medicală ambulatorie, apelul de proiecte MS-0013.

 

Proiectul presupune dotareacabinetelor/laboratoarelor existente aleSpitalului Municipal Dorohoi cu echipamente de înaltă performanță, contribuind astfel la creșterea nivelului de acces, siguranță, calitate și funcționalitate a serviciilor medicale la nivel zonal şi local, cât şi la reducerea inegalităților în ceea ce privește starea de sănătate a populației.

 

Prin achiziționarea de echipamente medicale specifice se vor înființa 3 noi specialități clinice:

•GASTROENTEROLOGIE;

•ONCOLOGIE;

•PSIHIATRIE PEDIATRICĂ.

 

Proiectul reprezintă o continuare a eforturilor de îmbunătățire a bazei materiale a ambulatorului, fiind complementar celui depus prin Programul Operaţional Regional 2014 - 2020, respectiv „Modernizarea ambulatoriului din cadrul Spitalului Municipal Dorohoi, judeţ Botoşani”, COD SMIS 126378.

 

Investiţia are o valoare totală de 15,790,248.75 lei (inclusiv T.V.A.), din care valoarea eligibilă este 15,695,048.75 lei (inclusiv TVA), iar valoarea neeligibilă de 95.200,00 lei (inclusiv T.V.A.).

 

 

 
Căutare
“Cross-border Environmentally Friendly Transport Development” ("Dezvoltarea transfrontaliera a transportului prietenos mediului"), cod: 1HARD/3.1/11
Jurisprudența CEDO
SOLVIT- soluții la problemele legate de drepturile dvs europene
Protectia datelor cu caracter personal
MONITORUL OFICIAL LOCAL
F.R.D.S. Proiect - Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor
Oferte vânzare teren
Proiect transfrontalier Dorohoi-Edinet-Briceni
CONECT – Catalogul Organizațiilor Neguvernamentale pentru Evidență, Consultare și Transparență